Miről szól a marketing workshop?

Workshopunkon bizonyítottan előremutató tudást, ötleteket és trükköket osztunk meg a jelenlévőkkel, akik szakértői közösségben gondolkozva ismerhetik meg, hogyan kell felépíteni egy komplett karácsonyi kampányt. De nem csak példa áll majd előtted, hiszen velünk közösen kidolgozhatod saját kampánytervedet! Mindemellett megtudhatod mitől működik jól egy weboldal, illetve milyen eszközöket és hogyan érdemes használnod ahhoz, hogy egy magasabb marketing lépcsőre juttasd jelenlegi és leendő vevőidet.

Fontos tudni, hogy workshopunk nem csupán egy teljes körű elméleti tudásanyag megszerzésének a lehetősége, hanem olyan kreatív műhely, ahol sikeres vállalkozókkal és szakértőkkel közösen alkothatod meg cégedre szabott karácsonyi kampány- és médiaterved!

Készülj fel a karácsonyra időben - alkoss szakértői közösségben és hozd ki a legtöbbet az ünnepekből!
 

Mire számíthaszt a workshopon?

IGEN
Az elmúlt karácsonyi időszakokban megvalósított, gyakorlati példákon bemutatva láthatod az egyes marketingrendszerek működését
IGEN
20 vállalkozóval közösen ötletelve, szakmai segítséggel összeálítod a karácsonyi kampányod komplett tervét
IGEN
Utat mutatunk ahhoz, hogy képes legyél (az operatív feladatokon felülemelkedve) marketingfolyamatokban és -stratégiákban gondolkozni.
IGEN
Rendszerbe szedjük a korábban megismert marketing trükköket, melyekről átfogó és átlátható képet nyújtunk a résztvevőknek.
IGEN
Végigvesszük, hogyan kell felépíteni olyan marketingrendszereket, amelyek segítenek új szintre emelni vevőidet, egyúttal látni fogod, hogyan érdemes strukturálni saját céged karácsonyi kampányát!

Összefoglalva:
3x8 aktív munkaóra alatt összeállíthatod komplett kampányterved az év legforgalmasabb időszakára! Mindezt a workshophoz járó munkafüzetben dokumentálhatod, segítségedre pedig egy szakértői közösség és egy teljes körű tudásanyag áll majd.

FIGYELEM!

A workshop gyakorlati értékére való tekintettel maximum 20 jelentkezőnek tudunk helyet biztosítani! Menj biztosra és foglalj helyet még ma, hogy kellő időben nekikezdhess karácsonyi kampányodnak. Az early bird jegyekhez ráadásul extra bónusz is jár!

Jelentkezem

Vagy jelentkezz a három órás, ingyenes előadásaink egyikére (November 9-én 10 órától vagy 15 órától), ahol az elmúlt évek két legsikeresebb karácsonyi kampányait segítségül hívva új látásmóddal vértezünk fel
Szerezd be jegyed november 13. hétfő éjfélig, hogy még ütősebb legyen a karácsonyi kampánydopping! Early bird jegyeinkez ugyanis bónuszként 2 órás, cégedre szabott marketing tanácsadás is jár ingyenesen!

A kampányterv készítő workshop felépítése

Alapozó szakasz

INGYENES

ÉLŐ PÉLDÁK

10:00 vagy 15:00
Sikeres hazai karácsonyi kampány - hogyan értünk el pár százezer Ft-ból több mint 6500 feliratkozót
Sikeres külföldi karácsonyi kampány bemutatása - 871 euróból 30 ezer egyéni látogató
11:30 vagy 16:30
Szünet
11:45 vagy 16:45
Milliárdos forgalmú webáruház meg nem valósított karácsonyi kampányterve
feladat, célok
célcsoport insight
kampány koncepció
szegmentált ajánlatok
3 szakaszos kampány
komunnikációs lépések

1. nap - 2017.11.16.

10:00
Kampányterv felépítésének lépései
A tökéletes célcsoport insight (vásárlói motiváció) megtalálása
Brainstorming gyakorlat csapatokban
13:30
Szünet
14:30
Karácsonyi kreatív koncepciók kialakítása
Mitől jó egy kampány?
Mitől működik és mitől nem?
Kampány ötletek
Brainstorming gyakorlat csapatokban

Felépítő szakasz

2. nap - 2017.11.17.

10:00
Megfelelő csali megtalálása
közös cél
ajándék
nyereményjáték
letölthető infótermék
letölthető anyagok
ingyenes kipróbálás
hírlevél sorozat
kupon
egyéb módszerek
Brainstorming gyakorlat csapatokban
Hirdetések megtervezése
Google Adwords
Facebook
Youtube
13:30
Szünet
14:30
Szegmentált ajánlatok kialakítása
rendszeres hírlevél
remarketing
célzott hirdetések (custom audiance, DSA, hasonló emberek)
speciális ajánlatok

3. NAP - 2017.11.23.

10:00
Kialakult kampánytervek optimalizálása
Milyen hibákat NE kövess el a kampányban?
kommunikációs
árváltozás
kiszállítás
panaszkezelés
13:30
Szünet
14:30
Kialakult kampánytervek optimalizálása

Előadó

Kovács Zoltán

Kovács Zoltán

Kreatív igazgató
Magination Marketing Ügynökség

Az elmúlt 10 évem azzal telt, hogy vállalkozásokat építettem fel. Néha programozóként, néha szövegíróként, néha tulajdonosként, de a legtöbbször vezető marketingesként és kreatív igazgatóként.

Az évek során megtapasztaltam, hogy egy sikeres vállalkozás felépítéséhez nem elég a kitartás, és a megfelelő tudás, hanem kreativitás és marketing érzék is kell – és talán ez a legfontosabb –, hogy ezek végül egy komplex egésszé álljanak össze. A csapatommal ebben tudunk segíteni.

A célom az, hogy Te is megismerd az általam csodált, és használt módszereket, amikkel lényegesen jobbá teheted a marketinged. Hiszem, hogy a világ egy jobb hely lehet, ha mindenki azzal foglalkozik, amit szeret és amihez a legjobban ért.

Kinek ajánlom?

Kiknek ajánlom?

Azoknak a webáruház tulajdonosoknak, vállalkozóknak és marketing vezetőknek, akik szeretnének lendületet és ötleteket kapni a karácsonyi kampányukhoz.

Azoknak a cégtulajdonosoknak és vállalatvezetőknek, akik tudatosan szeretnék irányítani cégük épülését.

Azoknak a marketing vezetőknek, akik megvalósult és gyakorlati példákon keresztül szeretnék megtanulni, hogyan épülnek fel a jól strukturált, komplett és eredményes marketingkampányok.

Vagyis mindazoknak, akik szeretnének egy egészen új dimenzióból szemlélni vállalkozásuk fejlesztését és egy kész karácsonyi kampány akciótervével kihozni a legtöbbet az ünnepi időszakból.

Jelentkezem

Mit takar az automatizált marketing rendszer?

Azt, hogy egy előre kitalált stratégia alapján felépítünk hirdetési és hírlevél rendszereket, amiket utána figyelünk és optimalizálunk. És a leveleknél sem sima időzített kampányra gondolunk, hanem a felhasználó viselkedése alapján szegmentált emailek küldésére.

Tehát az ember nem hagyható ki belőle, de elég csak az elején nagyobb energiát befektetni, hogy utána csak optimalizálni és figyelni kelljen az eredményeket, majd újabb ötletekkel kiegészíteni.

Jelentkezés

Karácsonyi Kampánykészítő workshop

...avagy a kreatív csapatmunka csodája.

Mikor
3 x 8 órás marketing elmélet + gyakorlat + munkafüzet

Hely
November 16-án, 17-én és 23-án, csüt. - péntek 10:00-18:00 között a
a Nyugatinál lévő Borkollégiumban

Bónuszok határideje:

1. NAP délelőtti szekció   "Komolyan gondolom" jegy 1.+2.nap  
1. NAPI JEGY 2. NAPI JEGY
INGYENES NAP
Sikeres hazai karácsonyi kampány - hogyan értünk el pár százezer Ft-ból több mint 6500 feliratkozót
Sikeres külföldi karácsonyi kampány bemutatása - 871 euróból 30 ezer egyéni látogató
Milliárdos forgalmú webáruház meg nem valósított karácsonyi kampányterve
1. NAP
Kampányterv felépítése
A tökéletes célcsoport insight (vásárlási motiváció) megtalálása
Brainstorming gyakorlatok csapatokban
Karácsonyi kreatív koncepciók kialakítása
2. NAP
Megfelelő csali megtalálása
Szegmentált ajánlatok kialakítása
Brainstorming gyakorlat csapatokban
Kommunikációs érintések kialakítása
3. NAP
Kialakult kampánytervek optimalizálása
Milyen hibákat NE kövess el a kampányban?
BÓNUSZOK
Két órás marketing tanácsadás
Hirdetés auditálás
  INGYENES INGYENES 29 900 Ft +Áfa 39 900 Ft +Áfa

Jelentkező adatai

Számlázási cím

Levelezési cím

Az űrlap elküldésével jelentkezel a Magination tanfolyamára.
A megadott adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelően bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, és azokat csak saját céljainkra használjuk fel.

A tanfolyam ára 100%-ban levásárolható szolgáltatásainkra!

Emellett a marketing workshop gyakorlati napjain bármikor úgy gondolod, hogy szolgáltatásunk
nem felel meg elvárásaidnak, akkor jelezd felénk nyugodtan és mi visszafizetjük a teljes összeget!

Helyszín és megközelíthetőség

Borkollégium
Podmaniczky u. 31., 1. emelet 7-es ajtó

Fizetős parkolási lehetőség a környező utcákban, vagy a 15 perc sétára lévő WestEnd parkolóban. Megközelíthetőség kék metróval (M3 metro), vagy a 4-6-os villamossal a Nyugati tértől 5 percre.

Miért hoztam létre ezt a szemináriumot?

Évekkel ezelőtt már rettenetesen untam, hogy szinte állandóan ugyanazokat a dolgokat kell megcsinálnom az ügyfeleimnek. Csali, belépő termék, Google Adwords, majd később Facebook kampányok, hírlevelek, blogolás stb. Szenvedtem, mert a sikeres kampány érzésén túl már nem adott más örömöt. Ekkor határoztam el, hogy amit lehet, automatizálni fogok, valamint az addigi ügyfelenként változó "ad hoc" jellegű marketing tevékenységeket rendszerbe szervezem.

Ez elindított egy nagy változás az életemben, mivel a “véletlent”, a kapkodó, tervezetlen marketinget felváltotta a tudatos marketing szemlélete. A munkák pedig ismét elkezdtek örömöt okozni, mert láttam, hogy a vállalkozás szempontjából fontos, maradandó és hosszútávon is működő alapköveket: automatizált marketing lépcsőket építek. Emlékszem az első ilyen karácsonyi kampányomra, amikor a családozás közben néha-néha ránéztem a mobilomon a statisztikákra, és egy mosollyal az arcomon konstatáltam, hogy végre egy rendszer dolgozik helyettem, méghozzá nagyon sikeresen.

Ekkor döntöttem el, hogy ezt az érzést és örömöt másokkal is meg szeretném osztani, ezért meg fogom tanítani mind a marketing lépcsőkre épülő automatizált marketing megoldásokat, mind a stratégiai marketing gondolkodást. Mivel azt láttam, hogy még a nagy cégek marketing vezetői, igazgatói is csak váltogatnak a marketing eszközök között, ahelyett, hogy átgondolt lépcsőkben felépített marketing rendszerekben gondolkodnának.

Jelentkezem

Kérdésed van?
Lépj velünk kapcsolatba