Termékleírás
Mivel számtalan online kampányt futtattunk már, ezért ránézésre meg tudjuk állapítani, hogy egy kampány hozza-e az elvárt számokat, vagy nem, illetve, ha nem, akkor melyik ponton van a hiba. Legyen az hírlevél, Google AdWords, Facebook hirdetés, vagy weboldal statisztika, a Kampányelemzés során egyértelművé válik, mi működik az adott területen, és min kell módosítani, valamint, hogy hol lehet még javítani ahhoz, hogy a kampány a lehető legjobb üzleti eredményt hozza.
Mit tartalmaz a Kampányelemzés?
- 2-3 oldalas dokumentum, melyben részletesen kifejtjük, hogy a kapott adatok mit jelentenek a kampányra vonatkozóan
- Kiemeljük, mire kell jobban odafigyelni egy jövőbeni kampány során
Mit nem tartalmaz a Kampányelemzés?
Nincs annál rosszabb, mint mikor a kommunikáció félresiklása miatt csalódunk a másikban, miközben mindez megelőzhető lenne, épp ezért a félreértések elkerülése végett jobb, ha tisztázzuk, hogy az alábbiak kérhetőek, de azoknak külön díjazásuk van (fix ára, vagy óradíja).
- Kapott adatokból dolgozunk, nem folytatunk adatbányászatot
- Nem hajtjuk végre a módosításokat, amiket az elemzésben leírunk
- Nem elemezzük ki egy email vagy weboldal design-ját, csak a kapott adatokat vizsgáljuk