Termékleírás
A szlogen a márka ígéretét, hosszútávú üzenetét tartalmazza, ami a márka pozicionálásához elengedhetetlen.
A szlogenírás nehézsége éppen az egyszerűségében rejlik. Egy mondat, egy kifejezés, ami valóban megfogja a márka lényegét. Kreatív, jellegzetes és frappáns. Időtálló, megjegyezhető és rövid. Azonban, ha mindezek teljesültek, még mindig számolnunk kell egy tényezővel – csak az évek múlásával fog valóban megragadni az érdeklődők és vásárlók fejében.
Valóban szüksége van a márkádnak szlogenre?
Ha nincs átgondolt márka- és marketingstratégiát, ha nem tervezel hosszútávon, ha nem tartod fontosnak, hogy vevőid meg tudjanak különböztetni a konkurenciától, akkor nem.
Ha azonban valóban nagyban gondolkozol és a jövőre fókuszálva tervezel, akkor a szlogent nem halaszthatod későbbre. Hiszen minél hamarabb elkezded használni, annál előbb „érik be” a potenciális vásárlók fejében.
Mit tartalmaz a Szlogenírás?
- Kreatív brainstorming a Marketing Zoli csapatán belül, a céged, márkád általad írt brief-e alapján
- 3 verzió kidolgozása, mely illeszkedik a preferenciáidhoz
Mit nem tartalmaz a Szlogenírás?
Nincs annál rosszabb, mint mikor a kommunikáció félresiklása miatt csalódunk a másikban, miközben mindez megelőzhető lenne, épp ezért a félreértések elkerülése végett jobb, ha tisztázzuk, hogy az alábbiak kérhetőek, de azoknak külön díjazásuk van (fix ára, vagy óradíja).
- Nem alkotunk cégednek új márkanevet, a Szlogen írás során végig kész anyagokkal dolgozunk.