Termékleírás
Hirdetéseket általában a hazai három legnagyobb PPC (kattintás alapú) hirdetési rendszerbe készítjük: Google Adwords (Google keresések + tartalmi hálózat), Facebook és a Youtube rendszerében.
Igény esetén a hirdetéseket tovább kezeljük, elemezzük és hetente cseréljük. Statisztikai adataink azt mutatják, hogy például a Facebook hirdetések eredményessége két hét után jelentős mértékben lecsökken, ezért folyamatosan követjük és szükség esetén cseréljük a hirdetéseket.
Minden hónapban további hirdetési réseket és lehetőségeket tesztelünk, új, és hatékonyabb hirdetési csatornák kiépítéséért.
Mit tartalmaz a Hirdetéskezelés?
- Hirdetések megírása
- Reklámgrafikák elkészítése – FB hirdetési képek, Google bannerek
- Hirdetések beállítása a hirdetői rendszerekben (Google Adwords, Youtube, Facebook)
- Hirdetések változtatása és optimalizálása
- Landing page optimalizálás (amennyiben szükséges)
- Analitika folyamatos követése és tanácsadás
Mit nem tartalmaz a Hirdetéskezelés?
Nincs annál rosszabb, mint mikor a kommunikáció félresiklása miatt csalódunk a másikban, miközben mindez megelőzhető lenne, épp ezért a félreértések elkerülése végett jobb, ha tisztázzuk, hogy az alábbiak kérhetőek, de azoknak külön díjazásuk van (fix ára, vagy óradíja).
- Nem tartalmazza a hirdetési összeget
- Nem tartalmaz weboldal programozást
- Nem tartalmaz nyereményjátékot, vagy összetett többlépcsős kampány megtervezését
- Nem tartalmaz marketing tervet
- Nem tartalmaz marketing stratégiai tanácsadást
Referenciáink
Kattints egy képre a teljes galériához.