Termékleírás
Hiszünk abban, hogy a cégvezetőkkel együttműködve hónapról hónapra emelni tudjuk a vállalkozás forgalmát. Kampányokkal, új marketing eszközökkel és új termékek fejlesztésével. Hiszünk abban is, hogy ez egy soha véget nem érő folyamat, ezért dolgoztuk ki havidíjas marketing együttműködési csomagjainkat.
Mint minden Marketing együttműködési csomagot, az ALAPOT is minimum 3 hónapos időtartamra tudjuk elvállalni. Ennél rövidebb idő alatt ugyanis nincs értelme a közös munkának. Az elején elkészítjük marketingtervedet (4-5 oldalas dokumentum), mely alapján látni fogod a haladási és megvalósítási irányt és az igénybe vett marketing eszközöket.
Amennyiben minimum 6 hónapos együttműködést szeretnél, vagyis valóban komolyan gondolod a céljaid megvalósítását, marketingterv helyett, marketingstratégiát (20-30 oldalas elemzés, melynek része a marketingterv is) készítünk cégednek. Ez egy jóval átfogóbb összegzés, melyben lefektetjük céged stabil alapjait és hosszútávú céljaidat.
Mit tartalmaz az ALAP csomag?
- Minimum 3 hónapos együttműködés esetén egy marketingtervet (4-5 oldalas dokumentum)
- Minimum 6 hónapos együttműködés esetén pedig egy marketingstratégiát (20-30 oldalas elemzés, mely tartalmazza a marketingtervet is)
- Havi 20 munkaórát
- Havi 1 x 1,5 óra konzultáció
Milyen marketing feladatok férnek bele például 20 órába?
Az alábbiakban felsorolt feladatok csupán lehetőségek, a 20 órát a céljaid, az igényeid és a marketingterved/stratégiád alapján fogjuk megtölteni értékes tennivalóval.
- Facebook posztolás, vagyis napi 1 poszt a céges Facebook oldaladra és hetente boostolási stratégia
VAGY - Hírlevél írás és menedzsment + Szövegírás a céges blogodra
VAGY - Hirdetés futtatása, menedzselése és optimalizálása + Hírlevél írás és menedzsment
Hogy működik ez a gyakorlatban?
- Veled közösen meghatározzuk a havi feladatokat,
- Megbecsüljük a feladatok elvégzéséhez szükséges munkaórát,
- Attól függően, hogy elfogadod vagy sem, nekikezdünk a megvalósításhoz.
Akkor is a megbecsült időt vonjunk le a havi időkeretedből (jelen esetben 20 órából), ha végül tovább tartott a kivitelezés.
Amennyiben a becsült idő túllépi a keretedet, vagy átcsúsztatjuk a megvalósítás adott hányadát a jövő hónapba, vagy a szükséges plusz munkadíjat külön kiszámlázzuk.
Példa egy megtörtént eset alapján: Prospektust szeretnél készíttetni és az általunk becsült idő összesen 12 órára jön ki. Viszont mi megcsúszunk a feladattal és 20 óra alatt végezzük el a munkát. Mi történik ilyenkor? Semmi. Tartjuk magunkat az előzetes állításunkhoz és 12 órát vonunk le a keretedből. Így vagy kihasználod a fennmaradt 8 órát az adott hónapban, vagy átcsúsztatod a következőre és egy nagyobb projektbe vágunk bele.