[contact-form-7 404 "Not Found"] Bezárás
Marketing stratégia

Marketing stratégia

Ahogy mérnöki munka sem kezdődik pontos tervrajz nélkül, úgy egy vállalkozást sem érdemes elkezdeni alaposan átgondolt marketing stratégia nélkül. Ez lesz üzleti sikerességünk alapja, ebben határozzuk meg, mit szeretnénk elérni, hogyan jutunk el odáig és milyen eszközöket használunk fel ezek érdekében.

300 000 Ft +Áfa

Kategória: Címke:

Termékleírás

Ma Magyarországon a vállalkozók 2/3-a kényszervállalkozónak vallja magát. Nem tudatosan és megfontoltan lépett a piacra, nem készült termékfejlesztésre, de még a márkanevét sem a célközönség igényei alapján alkotta meg. A szerelemvállalkozók, akik hobbijukból, lelkesedésből kezdtek bele a cégépítésbe, szintén kihagyták a fenti lépéseket.

A Marketing Stratégia készítés tökéletes megoldás számodra, ha meglévő cégedet szeretnéd továbbfejleszteni, de ehhez a legalsó szintekig tisztázni akarod a jelenlegi működési mechanizmusokat. Vagy, ha most induló vállalkozóként nem szeretnéd kifizetni a „tanulópénzt”, helyette sokkal inkább a szárnyalásra és a piaci dominancia elnyerésére szeretnéd szánni az energiádat a későbbiek során.

Első lépésként meghatározzuk vállalkozásod célját, ami eldönti a további fejlődés irányát. Ehhez ismernünk kell többek között legfontosabb problémáidat, célközönséged igényeit, árstratégiádat, vagyis céged jelenlegi helyzetét. Ezek alapján meghatározzuk a követendő irányelveket, végül átfogó elemzést nyújtunk át Neked a haladást segítő javaslatokról. Amennyiben céged igényli, örömmel részt veszünk a további megvalósításban is.

Amennyiben tulajdonosként egy önjáró vállalkozás kiépítése vagy a cég eladása a jelenlegi vagy jövőbeli célod, ne is gondolkozz tovább. Ezt a lépést meg kell hoznod, hogy biztos alapokra építkezhess.

Mit tartalmaz a Marketing Stratégia?

  • Célok meghatározása
  • Problémák megfogalmazása
  • Jelenlegi marketing elemzése
  • Konkurencia elemzése
  • Lehetőségek felkutatása a cégen belül
  • Célcsoport meghatározása
  • Pozicionálás
  • Termék és Árstratégia
  • Kommunikációs folyamatok
  • Promóciós csatornák
  • Online stratégia
  • Hirdetési kampány javaslatok

Ezek a pontok egy átfogó 20-30 oldalas elemzésben lesznek összefoglalva, ami utat mutat, hogy merre indulj tovább.

Mit nem tartalmaz a Marketing Stratégia?

Nincs annál rosszabb, mint mikor a kommunikáció félresiklása miatt csalódunk a másikban, miközben mindez megelőzhető lenne, épp ezért a félreértések elkerülése végett jobb, ha tisztázzuk, hogy az alábbiak kérhetőek, de azoknak külön díjazásuk van (fix ára, vagy óradíja).

  • Nem valósítjuk meg az elemzésben leírtakat, viszont ha további együttműködésre tartasz igényt, örömmel részt veszünk benne.
  • Nem tervezünk honlapot és webdesignt, viszont elemezzük a jelenleg meglévőeket.
  • Nem írunk szövegeket, viszont javaslatot teszünk rá, milyen irányvonalak mentén fejlesztheted a jelenlegieket.
Kérdésed van?
Lépj velünk kapcsolatba