Termékleírás
Ma Magyarországon a vállalkozók 2/3-a kényszervállalkozónak vallja magát. Nem tudatosan és megfontoltan lépett a piacra, nem készült termékfejlesztésre, de még a márkanevét sem a célközönség igényei alapján alkotta meg. A szerelemvállalkozók, akik hobbijukból, lelkesedésből kezdtek bele a cégépítésbe, szintén kihagyták a fenti lépéseket.
A Marketing Stratégia készítés tökéletes megoldás számodra, ha meglévő cégedet szeretnéd továbbfejleszteni, de ehhez a legalsó szintekig tisztázni akarod a jelenlegi működési mechanizmusokat. Vagy, ha most induló vállalkozóként nem szeretnéd kifizetni a „tanulópénzt”, helyette sokkal inkább a szárnyalásra és a piaci dominancia elnyerésére szeretnéd szánni az energiádat a későbbiek során.
Első lépésként meghatározzuk vállalkozásod célját, ami eldönti a további fejlődés irányát. Ehhez ismernünk kell többek között legfontosabb problémáidat, célközönséged igényeit, árstratégiádat, vagyis céged jelenlegi helyzetét. Ezek alapján meghatározzuk a követendő irányelveket, végül átfogó elemzést nyújtunk át Neked a haladást segítő javaslatokról. Amennyiben céged igényli, örömmel részt veszünk a további megvalósításban is.
Amennyiben tulajdonosként egy önjáró vállalkozás kiépítése vagy a cég eladása a jelenlegi vagy jövőbeli célod, ne is gondolkozz tovább. Ezt a lépést meg kell hoznod, hogy biztos alapokra építkezhess.
Mit tartalmaz a Marketing Stratégia?
- Célok meghatározása
- Problémák megfogalmazása
- Jelenlegi marketing elemzése
- Konkurencia elemzése
- Lehetőségek felkutatása a cégen belül
- Célcsoport meghatározása
- Pozicionálás
- Termék és Árstratégia
- Kommunikációs folyamatok
- Promóciós csatornák
- Online stratégia
- Hirdetési kampány javaslatok
Ezek a pontok egy átfogó 20-30 oldalas elemzésben lesznek összefoglalva, ami utat mutat, hogy merre indulj tovább.
Mit nem tartalmaz a Marketing Stratégia?
Nincs annál rosszabb, mint mikor a kommunikáció félresiklása miatt csalódunk a másikban, miközben mindez megelőzhető lenne, épp ezért a félreértések elkerülése végett jobb, ha tisztázzuk, hogy az alábbiak kérhetőek, de azoknak külön díjazásuk van (fix ára, vagy óradíja).
- Nem valósítjuk meg az elemzésben leírtakat, viszont ha további együttműködésre tartasz igényt, örömmel részt veszünk benne.
- Nem tervezünk honlapot és webdesignt, viszont elemezzük a jelenleg meglévőeket.
- Nem írunk szövegeket, viszont javaslatot teszünk rá, milyen irányvonalak mentén fejlesztheted a jelenlegieket.